İstanbul’daki singer konsept mağazasınını yansıtana ve dün açılan mağaza, tüketicilerin satın alma işlemi yapmadan önce istedikleri ürünlerle etkileşim kurmasına olanak sağlıyor.
Açılışta konuşan Singer Bangladeş’in ana şirketi Arçelik Global’in Ticari Direktörü Can Dinçer, konsept mağazanın Bangladeşli tüketicilere küresel bir perakende deneyimi sunacağını belirterek, “İşimizin esası olan sorumluluklar için doğru bilgi ve doğru kişilerin olması sayesinde tüketiciler istedikleri ürünleri burada deneyimleyebilecekler. Satış sonrası hizmetler de burada olacak. New York ve Londra’daki müşterilerimize sağladığımız deneyimlerin aynısını Bangladeşli müşterilerimize de sunacağız” dedi.
MÜŞTERİLERİN YAŞAM TARZI DEĞİŞİYOR
Singer Bangladeş CEO’su ve MD’si MHM Fairooz, Bangladeş ekonomisinin ilerlediğini ve ülkenin 2026 yılına kadar gelişmekte olan bir ülke olacağını belirterek, “Müşterilerin yaşam tarzı da değişiyor ve bu nedenle, en yeni tüketici deneyimini ve en iyi hizmetleri sunmak için deneyimlenecek ve keşfedilecek çok sayıda deneyim alanıyla konsept mağazayı hayata geçiriyoruz” diye onuştu. Fairooz, konsept mağazanın içindeki pişirme alanları, kişisel bakım alanları, eğlence alanları, destek ve servis istasyonları ve stil bölgelerinin yer aldığını sözlerine ekledi.
patronlardunyasi.com